Khamis, 8 Oktober 2009

gymnastic





Gambar ini diambil selepas kami belajar teknik- teknik melakukan gymnastic.....
Pada ahad lalu bersamaan dengan 4/10/09, kami pelajar epjj telah diminta oleh En Azhan untuk berkumpul di gymnasium untuk sesi amali gymnastic.....
Tapi disebabkan gymnasium itu tidak dibuka, kami terpaksa mengadakan sesi amali itu di stadium Uitm. Kami belajar teknik- teknik gerakan asas gymnastic yang ditunjukkan oleh seorang ahli gymnastic Uitm...
Seronok juga dapat belajar gymnastic ni.... Mana tidaknya, teknik- teknik yang dipelajari ini pernah aku lakukan semasa aku di alam kanak- kanak dulu...Cuma bezanya teknik yang aku lakukan dulu,aku tiru dalam cerita- cerita aksi dalam television dan teknik yang aku lakukan adalah teknik yang salah...Tapi kini aku belajar teknik yang betul bagaimana melakukan gymnastic ini...
Seronok juga belajar dalam jurusan sukan ini, bermacam jenis sukan boleh dipelajari...

1 ulasan:

apaiA4 berkata...

Salam...
Rugi kami tak rasa mcmana yang E-PJJ rasa buat gymnastik..tapi apa-apa pun tahniah kerana dah lalui sessi tersebut tanpa injured. Bila lagi nak tengok buat capsize kayak...teringat masa di tasik shah alam..tak nangis tapi macam je..sorry. Anyways good luck for the final...all teh best for the E-PJJ Group,